Applied psycholinguistics / CRAGO, Martha . 2تنويه التاريخ: Trimestrielle الظاهر يوم : 04/06/2012 |
نسخ(0)
وضع | |||
---|---|---|---|
أي نسخة |
تجريد
Sentence production in Parkinson disease: Effects of conceptual and task complexity / Troche,Michelle.S in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Sentence production in Parkinson disease: Effects of conceptual and task complexity نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Troche,Michelle.S, مؤلف ; Altmann, Lori.J.P, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P225-P251 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225-P251[مقالة] Sentence production in Parkinson disease: Effects of conceptual and task complexity [نص مطبوع ] / Troche,Michelle.S, مؤلف ; Altmann, Lori.J.P, مؤلف . - 2012 . - P225-P251.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225-P251Cross-sectional study of phoneme and rhyme monitoring abilities in children between 7and 13 years / Sasisekaran, Jaynthi in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Cross-sectional study of phoneme and rhyme monitoring abilities in children between 7and 13 years نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Sasisekaran, Jaynthi, مؤلف ; Weber-Fox, Christine, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P253-P279 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P253-P279[مقالة] Cross-sectional study of phoneme and rhyme monitoring abilities in children between 7and 13 years [نص مطبوع ] / Sasisekaran, Jaynthi, مؤلف ; Weber-Fox, Christine, مؤلف . - 2012 . - P253-P279.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P253-P279Narrative competence and underlying mechanisms in children with pragmatic language impairment / Ketelaars, Mieke Pauline in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Narrative competence and underlying mechanisms in children with pragmatic language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Ketelaars, Mieke Pauline, مؤلف ; Jansonius, Kino, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P281-P303 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P281-P303[مقالة] Narrative competence and underlying mechanisms in children with pragmatic language impairment [نص مطبوع ] / Ketelaars, Mieke Pauline, مؤلف ; Jansonius, Kino, مؤلف . - 2012 . - P281-P303.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P281-P303Tense and aspect in childhood language impairment: Contributions from Hungarian / Leonard, Laurence.B in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Tense and aspect in childhood language impairment: Contributions from Hungarian نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Leonard, Laurence.B, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P305-P328 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P305-P328[مقالة] Tense and aspect in childhood language impairment: Contributions from Hungarian [نص مطبوع ] / Leonard, Laurence.B, مؤلف . - 2012 . - P305-P328.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P305-P328Point to a referent, and say, "what is this"?Gesture as a potential cue to identify referents in a discourse / Shee So, Wing in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Point to a referent, and say, "what is this"?Gesture as a potential cue to identify referents in a discourse نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Shee So, Wing, مؤلف ; Yi Lim, Jia, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P329-P342 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P329-P342[مقالة] Point to a referent, and say, "what is this"?Gesture as a potential cue to identify referents in a discourse [نص مطبوع ] / Shee So, Wing, مؤلف ; Yi Lim, Jia, مؤلف . - 2012 . - P329-P342.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P329-P342English as a foreign language speling development: A longitudinal study / Kahn-Horwitz, Janna in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : English as a foreign language speling development: A longitudinal study نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Kahn-Horwitz, Janna, مؤلف ; Sparks, Richard.L, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P343-P363 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P343-P363[مقالة] English as a foreign language speling development: A longitudinal study [نص مطبوع ] / Kahn-Horwitz, Janna, مؤلف ; Sparks, Richard.L, مؤلف . - 2012 . - P343-P363.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P343-P363Acquisition of initial mental graphemic representations by children ar risk for literacy development / Apel, Kenn in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Acquisition of initial mental graphemic representations by children ar risk for literacy development نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Apel, Kenn, مؤلف ; Thomas-Tate, Shurita, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P365-P391 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P365-P391[مقالة] Acquisition of initial mental graphemic representations by children ar risk for literacy development [نص مطبوع ] / Apel, Kenn, مؤلف ; Thomas-Tate, Shurita, مؤلف . - 2012 . - P365-P391.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P365-P391Individual differences in syntactic priming in language acquisition / Kidd, Evan in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Individual differences in syntactic priming in language acquisition نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Kidd, Evan, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P393-P418 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P393-P418[مقالة] Individual differences in syntactic priming in language acquisition [نص مطبوع ] / Kidd, Evan, مؤلف . - 2012 . - P393-P418.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P393-P418Deeper than shallow: Evidence for structure-based pasing biases in second-language sentence processing / Witzel, Jeffrey in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Deeper than shallow: Evidence for structure-based pasing biases in second-language sentence processing نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Witzel, Jeffrey, مؤلف ; Witzel, Naoko, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P419-P456 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P419-P456[مقالة] Deeper than shallow: Evidence for structure-based pasing biases in second-language sentence processing [نص مطبوع ] / Witzel, Jeffrey, مؤلف ; Witzel, Naoko, مؤلف . - 2012 . - P419-P456.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P419-P456Do dyslexics have auditory input processing difficulties ? / Poulsen, Mads in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Do dyslexics have auditory input processing difficulties ? نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Poulsen, Mads, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P245-P261 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P245-P261[مقالة] Do dyslexics have auditory input processing difficulties ? [نص مطبوع ] / Poulsen, Mads, مؤلف . - 2012 . - P245-P261.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P245-P261Narrating psychological distress: Associations between cross-clausal intergration and mental health difficulties / Zinken, Jorg in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Narrating psychological distress: Associations between cross-clausal intergration and mental health difficulties نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Zinken, Jorg, مؤلف ; Blakemore, Caroline, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P263-P274 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P263-P274[مقالة] Narrating psychological distress: Associations between cross-clausal intergration and mental health difficulties [نص مطبوع ] / Zinken, Jorg, مؤلف ; Blakemore, Caroline, مؤلف . - 2012 . - P263-P274.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P263-P274Changes in language usage of Puerto Rican mothers and their children: Do gender and timing of exposure to Englishmatter? / Scheffner Hammer, Carol in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Changes in language usage of Puerto Rican mothers and their children: Do gender and timing of exposure to Englishmatter? نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Scheffner Hammer, Carol, مؤلف ; Lawrence,Frank, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P275-P297 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P275-P297[مقالة] Changes in language usage of Puerto Rican mothers and their children: Do gender and timing of exposure to Englishmatter? [نص مطبوع ] / Scheffner Hammer, Carol, مؤلف ; Lawrence,Frank, مؤلف . - 2012 . - P275-P297.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P275-P297Plausibility and recovery from garden paths in second language sentence processing / Roberts, Leah in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Plausibility and recovery from garden paths in second language sentence processing نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Roberts, Leah, مؤلف ; Felser ,Claudia, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P299-P331 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P299-P331[مقالة] Plausibility and recovery from garden paths in second language sentence processing [نص مطبوع ] / Roberts, Leah, مؤلف ; Felser ,Claudia, مؤلف . - 2012 . - P299-P331.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P299-P331Assessing the productive vocabulary of Spanish--English bilingual toddlers from low-income families / Mancilla-Martinez, Jeannette in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Assessing the productive vocabulary of Spanish--English bilingual toddlers from low-income families نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Mancilla-Martinez, Jeannette, مؤلف ; Alexander Pan, Barbara, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P333-P357 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P333-P357[مقالة] Assessing the productive vocabulary of Spanish--English bilingual toddlers from low-income families [نص مطبوع ] / Mancilla-Martinez, Jeannette, مؤلف ; Alexander Pan, Barbara, مؤلف . - 2012 . - P333-P357.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P333-P357Narrative in boys with fragile X syndrome with and without autism spectrum disorder / Estigarribia, Bruno in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Narrative in boys with fragile X syndrome with and without autism spectrum disorder نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Estigarribia, Bruno, مؤلف ; Martin, Gary.E, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P359-P388 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P359-P388[مقالة] Narrative in boys with fragile X syndrome with and without autism spectrum disorder [نص مطبوع ] / Estigarribia, Bruno, مؤلف ; Martin, Gary.E, مؤلف . - 2012 . - P359-P388.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P359-P388A tutorial for analyzing human reaction times: How to filter data, manage misssing values, and choose a statistical model / Lachaud, Christian Michel in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : A tutorial for analyzing human reaction times: How to filter data, manage misssing values, and choose a statistical model نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Lachaud, Christian Michel, مؤلف ; Renaud, Olivier, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P389-P416 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P389-P416[مقالة] A tutorial for analyzing human reaction times: How to filter data, manage misssing values, and choose a statistical model [نص مطبوع ] / Lachaud, Christian Michel, مؤلف ; Renaud, Olivier, مؤلف . - 2012 . - P389-P416.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P389-P416Indexical information, encoding difficulty, and second language vocabulary learning / Sommers, Mitchell.S in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Indexical information, encoding difficulty, and second language vocabulary learning نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Sommers, Mitchell.S, مؤلف ; Barcroft, Joe, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P417-P434 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P417-P434[مقالة] Indexical information, encoding difficulty, and second language vocabulary learning [نص مطبوع ] / Sommers, Mitchell.S, مؤلف ; Barcroft, Joe, مؤلف . - 2012 . - P417-P434.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P417-P434Effects of distrubuted practice on the acqisition of second language English syntax--ERRTUM / Bird, Steve in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Effects of distrubuted practice on the acqisition of second language English syntax--ERRTUM نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Bird, Steve, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P435-P452 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P435-P452[مقالة] Effects of distrubuted practice on the acqisition of second language English syntax--ERRTUM [نص مطبوع ] / Bird, Steve, مؤلف . - 2012 . - P435-P452.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P435-P452Introduction / Martinis, Theo in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Introduction نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Martinis, Theo, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P225 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225[مقالة] Introduction [نص مطبوع ] / Martinis, Theo, مؤلف . - 2012 . - P225.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225The interface between bilingual development and specific language impairment / Paradis, Johanne in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The interface between bilingual development and specific language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Paradis, Johanne, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P227-P252 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P227-P252[مقالة] The interface between bilingual development and specific language impairment [نص مطبوع ] / Paradis, Johanne, مؤلف . - 2012 . - P227-P252.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P227-P252Commentaries / Zurer-Pearson, Barbara in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Commentaries نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Zurer-Pearson, Barbara, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P253-P343 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P253-P343[مقالة] Commentaries [نص مطبوع ] / Zurer-Pearson, Barbara, مؤلف . - 2012 . - P253-P343.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P253-P343Reponse to Commentaries on the interface between bilingual development and specific language impairment / Paradis,Johanne in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Reponse to Commentaries on the interface between bilingual development and specific language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Paradis,Johanne, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P345-P362 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P345-P362[مقالة] Reponse to Commentaries on the interface between bilingual development and specific language impairment [نص مطبوع ] / Paradis,Johanne, مؤلف . - 2012 . - P345-P362.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P345-P362Writing dictated words and picture names: Syllabic boundaries affect execution in Spanish / Alvarez, Carlos.J in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Writing dictated words and picture names: Syllabic boundaries affect execution in Spanish نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Alvarez, Carlos.J, مؤلف ; Cottrell, David, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P205-P223 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P205-P223[مقالة] Writing dictated words and picture names: Syllabic boundaries affect execution in Spanish [نص مطبوع ] / Alvarez, Carlos.J, مؤلف ; Cottrell, David, مؤلف . - 2012 . - P205-P223.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P205-P223Aptitude, phonological memory, and second language profiency in nonnovice adult learners / Hummel, Kirsten.M in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Aptitude, phonological memory, and second language profiency in nonnovice adult learners نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Hummel, Kirsten.M, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P225-P249 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225-P249[مقالة] Aptitude, phonological memory, and second language profiency in nonnovice adult learners [نص مطبوع ] / Hummel, Kirsten.M, مؤلف . - 2012 . - P225-P249.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P225-P249Economy in the acquisition of English universal qualificatifier sentences: The interpretations of deaf and hearing students and second language learners at the college level / Berent, Gerald.P in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Economy in the acquisition of English universal qualificatifier sentences: The interpretations of deaf and hearing students and second language learners at the college level نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Berent, Gerald.P, مؤلف ; Kelly, Ronald.R, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P251-P290 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P251-P290[مقالة] Economy in the acquisition of English universal qualificatifier sentences: The interpretations of deaf and hearing students and second language learners at the college level [نص مطبوع ] / Berent, Gerald.P, مؤلف ; Kelly, Ronald.R, مؤلف . - 2012 . - P251-P290.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P251-P290The contributions of phonology, orthography, and morphology in Chinese--English biliteracy acquisition / Wang, Min in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The contributions of phonology, orthography, and morphology in Chinese--English biliteracy acquisition نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Wang, Min, مؤلف ; Yang, Chen, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P291-P314 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P291-P314[مقالة] The contributions of phonology, orthography, and morphology in Chinese--English biliteracy acquisition [نص مطبوع ] / Wang, Min, مؤلف ; Yang, Chen, مؤلف . - 2012 . - P291-P314.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P291-P314A cross-linguistic and bilingual evaluation of the interdependence between lexical and grammatical domains / Simon-Cereijido, Gabriela in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : A cross-linguistic and bilingual evaluation of the interdependence between lexical and grammatical domains نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Simon-Cereijido, Gabriela, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P315-P337 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P315-P337[مقالة] A cross-linguistic and bilingual evaluation of the interdependence between lexical and grammatical domains [نص مطبوع ] / Simon-Cereijido, Gabriela, مؤلف . - 2012 . - P315-P337.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P315-P337Effects of onst density in preschool children: Implications for development of phonological awareness and phonological representation / Foy, Judith.G in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Effects of onst density in preschool children: Implications for development of phonological awareness and phonological representation نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Foy, Judith.G, مؤلف ; Mann, Virginia.A, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P339-P361 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P339-P361[مقالة] Effects of onst density in preschool children: Implications for development of phonological awareness and phonological representation [نص مطبوع ] / Foy, Judith.G, مؤلف ; Mann, Virginia.A, مؤلف . - 2012 . - P339-P361.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P339-P361Narrative performance and parental scaffolding of shy and nonshy children / Pearl Reynolds, Kailey in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Narrative performance and parental scaffolding of shy and nonshy children نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Pearl Reynolds, Kailey, مؤلف ; Evans, Mary Ann, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P363-P384 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P363-P384[مقالة] Narrative performance and parental scaffolding of shy and nonshy children [نص مطبوع ] / Pearl Reynolds, Kailey, مؤلف ; Evans, Mary Ann, مؤلف . - 2012 . - P363-P384.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P363-P384The effects of training on automatization of word recognition in English as a foreign language / Akamatsu, Nobuhiko in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The effects of training on automatization of word recognition in English as a foreign language نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Akamatsu, Nobuhiko, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P175-P193 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P193[مقالة] The effects of training on automatization of word recognition in English as a foreign language [نص مطبوع ] / Akamatsu, Nobuhiko, مؤلف . - 2012 . - P175-P193.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P193Preschoolers use partial letter names to select spellings: Evidence from Portugeuse / Cuy Pollo, Tatiana in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Preschoolers use partial letter names to select spellings: Evidence from Portugeuse نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Cuy Pollo, Tatiana, مؤلف ; Treiman, Rebecca, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P195-P212 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-P212[مقالة] Preschoolers use partial letter names to select spellings: Evidence from Portugeuse [نص مطبوع ] / Cuy Pollo, Tatiana, مؤلف ; Treiman, Rebecca, مؤلف . - 2012 . - P195-P212.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-P212Lexical frequency and third-graders' stress accuracy in derived English word production / Jarmulowicz, Linda in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Lexical frequency and third-graders' stress accuracy in derived English word production نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Jarmulowicz, Linda, مؤلف ; Taran, Valentina.L, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P213-P235 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P213-P235[مقالة] Lexical frequency and third-graders' stress accuracy in derived English word production [نص مطبوع ] / Jarmulowicz, Linda, مؤلف ; Taran, Valentina.L, مؤلف . - 2012 . - P213-P235.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P213-P235Performance on nonlinguistic visual tasks by children with language impairment / Windsor, Jennifer in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Performance on nonlinguistic visual tasks by children with language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Windsor, Jennifer, مؤلف ; Kohnert, Kathryn, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P237-P268 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P237-P268[مقالة] Performance on nonlinguistic visual tasks by children with language impairment [نص مطبوع ] / Windsor, Jennifer, مؤلف ; Kohnert, Kathryn, مؤلف . - 2012 . - P237-P268.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P237-P268Common and distinct cognitive bases for reading in English--Cantonese bilinguals / Luk, Gigi in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Common and distinct cognitive bases for reading in English--Cantonese bilinguals نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Luk, Gigi, مؤلف ; Bialystok, Ellen, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P269-P289 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P269-P289[مقالة] Common and distinct cognitive bases for reading in English--Cantonese bilinguals [نص مطبوع ] / Luk, Gigi, مؤلف ; Bialystok, Ellen, مؤلف . - 2012 . - P269-P289.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P269-P289Subsyllabic unit preference in young chinese children / Wang, Min in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Subsyllabic unit preference in young chinese children نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Wang, Min, مؤلف ; Cheng, Chenxi, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P291-P314 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P291-P314[مقالة] Subsyllabic unit preference in young chinese children [نص مطبوع ] / Wang, Min, مؤلف ; Cheng, Chenxi, مؤلف . - 2012 . - P291-P314.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P291-P314Verb morphology deficits in Arabic-speaking children with specific language impairment / Abdalla, Fauzia in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Verb morphology deficits in Arabic-speaking children with specific language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Abdalla, Fauzia, مؤلف ; Martha CRAGO, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P315-P340 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P315-P340[مقالة] Verb morphology deficits in Arabic-speaking children with specific language impairment [نص مطبوع ] / Abdalla, Fauzia, مؤلف ; Martha CRAGO, مؤلف . - 2012 . - P315-P340.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P315-P340Profile effects in early bilingual language and literacy / Oller, D.Kimbrough in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Profile effects in early bilingual language and literacy نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Oller, D.Kimbrough, مؤلف ; Pearson, Barbara.Z, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P191-P230 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P191-P230[مقالة] Profile effects in early bilingual language and literacy [نص مطبوع ] / Oller, D.Kimbrough, مؤلف ; Pearson, Barbara.Z, مؤلف . - 2012 . - P191-P230.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P191-P230An integrated account of the effects of acoustic variabilly in first language and second language, Evidence from amplitude, fundamental frequency, and speaking rate variability / Sommers, Mitchell.S in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : An integrated account of the effects of acoustic variabilly in first language and second language, Evidence from amplitude, fundamental frequency, and speaking rate variability نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Sommers, Mitchell.S, مؤلف ; Barcroft, Joe, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P231-P249 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P231-P249[مقالة] An integrated account of the effects of acoustic variabilly in first language and second language, Evidence from amplitude, fundamental frequency, and speaking rate variability [نص مطبوع ] / Sommers, Mitchell.S, مؤلف ; Barcroft, Joe, مؤلف . - 2012 . - P231-P249.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P231-P249Learning prosody and fluency characteristics of second language speech: The effect of experience on xhild learners' acquisition of five suprasegmentals / Trofimovich, Pavel in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Learning prosody and fluency characteristics of second language speech: The effect of experience on xhild learners' acquisition of five suprasegmentals نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Trofimovich, Pavel, مؤلف ; Baker, Wendy, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P251-P276 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P251-P276[مقالة] Learning prosody and fluency characteristics of second language speech: The effect of experience on xhild learners' acquisition of five suprasegmentals [نص مطبوع ] / Trofimovich, Pavel, مؤلف ; Baker, Wendy, مؤلف . - 2012 . - P251-P276.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P251-P276Further evidence of gender stereotype priming in language: Semantic facilitation and inhibition in Italian role nouns / Cacciari, Cristina in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Further evidence of gender stereotype priming in language: Semantic facilitation and inhibition in Italian role nouns نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Cacciari, Cristina, مؤلف ; Padovani, Roberto, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P277-P293 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P277-P293[مقالة] Further evidence of gender stereotype priming in language: Semantic facilitation and inhibition in Italian role nouns [نص مطبوع ] / Cacciari, Cristina, مؤلف ; Padovani, Roberto, مؤلف . - 2012 . - P277-P293.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P277-P293The comprehension of Turkish relative clauses in second language acquisition and agrammatism / Aydin, Ozgur in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The comprehension of Turkish relative clauses in second language acquisition and agrammatism نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Aydin, Ozgur, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P295-P315 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P295-P315[مقالة] The comprehension of Turkish relative clauses in second language acquisition and agrammatism [نص مطبوع ] / Aydin, Ozgur, مؤلف . - 2012 . - P295-P315.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P295-P315Spontaneous language markers of Spanish language impairment / Simon-Cereijido, Gabriela in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Spontaneous language markers of Spanish language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Simon-Cereijido, Gabriela, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P317-P339 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P317-P339[مقالة] Spontaneous language markers of Spanish language impairment [نص مطبوع ] / Simon-Cereijido, Gabriela, مؤلف . - 2012 . - P317-P339.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P317-P339Comparing French syllabifiction in preliterate children and adults / Goslin, Jeremy in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Comparing French syllabifiction in preliterate children and adults نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Goslin, Jeremy, مؤلف ; Floccia, Caroline, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P341-P367 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P341-P367[مقالة] Comparing French syllabifiction in preliterate children and adults [نص مطبوع ] / Goslin, Jeremy, مؤلف ; Floccia, Caroline, مؤلف . - 2012 . - P341-P367.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P341-P367Cross-linguistic transfer and borrowing in bilinguals / Marian, Viorica in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Cross-linguistic transfer and borrowing in bilinguals نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Marian, Viorica, مؤلف ; Kaushanskaya, Margarita, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P369-P390 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P369-P390[مقالة] Cross-linguistic transfer and borrowing in bilinguals [نص مطبوع ] / Marian, Viorica, مؤلف ; Kaushanskaya, Margarita, مؤلف . - 2012 . - P369-P390.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P369-P390Accessing grammatical gender in German: The impact of gender-marking regularities / Hohlfeld, Annette in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Accessing grammatical gender in German: The impact of gender-marking regularities نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Hohlfeld, Annette, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P127-P142 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P127-P142[مقالة] Accessing grammatical gender in German: The impact of gender-marking regularities [نص مطبوع ] / Hohlfeld, Annette, مؤلف . - 2012 . - P127-P142.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P127-P142Perception of lexical stress by brain-damaged individuals: Effects on lexical--semantic activation / Shah, Amee.P in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Perception of lexical stress by brain-damaged individuals: Effects on lexical--semantic activation نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Shah, Amee.P, مؤلف ; Baum,Shari.R, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P143-P156 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P143-P156[مقالة] Perception of lexical stress by brain-damaged individuals: Effects on lexical--semantic activation [نص مطبوع ] / Shah, Amee.P, مؤلف ; Baum,Shari.R, مؤلف . - 2012 . - P143-P156.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P143-P156Evaluating the effects of chronological age sentence duration on degree of perceived foreign accent / Mackay, Ian.R.A in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Evaluating the effects of chronological age sentence duration on degree of perceived foreign accent نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Mackay, Ian.R.A, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P157-P183 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P157-P183[مقالة] Evaluating the effects of chronological age sentence duration on degree of perceived foreign accent [نص مطبوع ] / Mackay, Ian.R.A, مؤلف . - 2012 . - P157-P183.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P157-P183*the role of learner and input variables in learning inflectional morphology / Brooks, Patricia.J in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : *the role of learner and input variables in learning inflectional morphology نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Brooks, Patricia.J, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P185-P209 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P185-P209[مقالة] *the role of learner and input variables in learning inflectional morphology [نص مطبوع ] / Brooks, Patricia.J, مؤلف . - 2012 . - P185-P209.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P185-P209Learning about the letter name subset of the vocabulary: Evidence from US and Brazilian preschoolers / Treiman, Rebecca in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Learning about the letter name subset of the vocabulary: Evidence from US and Brazilian preschoolers نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Treiman, Rebecca, مؤلف ; Kesssler, Brett, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P211-P227 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P211-P227[مقالة] Learning about the letter name subset of the vocabulary: Evidence from US and Brazilian preschoolers [نص مطبوع ] / Treiman, Rebecca, مؤلف ; Kesssler, Brett, مؤلف . - 2012 . - P211-P227.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P211-P227The role of language of instruction and vocabulary in the English phonological awareness of Spanish--English bilingual children / San Francisco, Andrea Rolla in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The role of language of instruction and vocabulary in the English phonological awareness of Spanish--English bilingual children نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : San Francisco, Andrea Rolla, مؤلف ; Carlo, Maria, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P229-P246 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P229-P246[مقالة] The role of language of instruction and vocabulary in the English phonological awareness of Spanish--English bilingual children [نص مطبوع ] / San Francisco, Andrea Rolla, مؤلف ; Carlo, Maria, مؤلف . - 2012 . - P229-P246.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P229-P246Addressing semantics promotes the development of reading fluency / Berends, Inez in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Addressing semantics promotes the development of reading fluency نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Berends, Inez, مؤلف ; Reitsma, Pieter, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P247-P265 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P247-P265[مقالة] Addressing semantics promotes the development of reading fluency [نص مطبوع ] / Berends, Inez, مؤلف ; Reitsma, Pieter, مؤلف . - 2012 . - P247-P265.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P247-P265The production of passives by children with specific language impairment: Acquiring English or Cantonese / Leonard, Laurence.B in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The production of passives by children with specific language impairment: Acquiring English or Cantonese نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Leonard, Laurence.B, مؤلف ; Wong, Anita.M.Y, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P267-P299 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P299[مقالة] The production of passives by children with specific language impairment: Acquiring English or Cantonese [نص مطبوع ] / Leonard, Laurence.B, مؤلف ; Wong, Anita.M.Y, مؤلف . - 2012 . - P267-P299.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P299Active players or just passive bystanders? The role of morphemes in spelling development in a transparent orthography / Lehtonen, Annukka in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Active players or just passive bystanders? The role of morphemes in spelling development in a transparent orthography نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Lehtonen, Annukka, مؤلف ; Bryant, Peter, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P137-155 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P137-155[مقالة] Active players or just passive bystanders? The role of morphemes in spelling development in a transparent orthography [نص مطبوع ] / Lehtonen, Annukka, مؤلف ; Bryant, Peter, مؤلف . - 2012 . - P137-155.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P137-155The sequential cueing effect in children speech production / Munson, Benjamin in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The sequential cueing effect in children speech production نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Munson, Benjamin, مؤلف ; Babel, Molly.E, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P157-P174 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P157-P174[مقالة] The sequential cueing effect in children speech production [نص مطبوع ] / Munson, Benjamin, مؤلف ; Babel, Molly.E, مؤلف . - 2012 . - P157-P174.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P157-P174Perception of transient nonspeech stimuli is normal in specific language impairment: Evidence from glide discrimination / Bishop, D.V.M in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Perception of transient nonspeech stimuli is normal in specific language impairment: Evidence from glide discrimination نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Bishop, D.V.M, مؤلف ; Adams, C.V, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P175-P194 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P194[مقالة] Perception of transient nonspeech stimuli is normal in specific language impairment: Evidence from glide discrimination [نص مطبوع ] / Bishop, D.V.M, مؤلف ; Adams, C.V, مؤلف . - 2012 . - P175-P194.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P194Verb inflections and noun phrase morphology in the spontaneous speech of Spanish-speaking children with specific language impairment / Bedore, Lisa.M in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Verb inflections and noun phrase morphology in the spontaneous speech of Spanish-speaking children with specific language impairment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Bedore, Lisa.M, مؤلف ; Leonard, Laurence.B, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P195-225 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-225[مقالة] Verb inflections and noun phrase morphology in the spontaneous speech of Spanish-speaking children with specific language impairment [نص مطبوع ] / Bedore, Lisa.M, مؤلف ; Leonard, Laurence.B, مؤلف . - 2012 . - P195-225.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-225The effects of identification training on the identification and production of American English vowels by native speakers of Japanese / Lambacher, Stephen.G in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The effects of identification training on the identification and production of American English vowels by native speakers of Japanese نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Lambacher, Stephen.G, مؤلف ; Martens, William.L.M, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P227-P247 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P227-P247[مقالة] The effects of identification training on the identification and production of American English vowels by native speakers of Japanese [نص مطبوع ] / Lambacher, Stephen.G, مؤلف ; Martens, William.L.M, مؤلف . - 2012 . - P227-P247.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P227-P247Knowledge of context sensitive spelling competence: Evidene from Danish / Juul, Holger in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Knowledge of context sensitive spelling competence: Evidene from Danish نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Juul, Holger, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P249-P265 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P249-P265[مقالة] Knowledge of context sensitive spelling competence: Evidene from Danish [نص مطبوع ] / Juul, Holger, مؤلف . - 2012 . - P249-P265.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P249-P265Is the deficit in phonological awareness better explained in terms of task differences or effects of syllable structure ? / Jiménez, Juane.E in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Is the deficit in phonological awareness better explained in terms of task differences or effects of syllable structure ? نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Jiménez, Juane.E, مؤلف ; Garcia, Eduardo, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P267-P283 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P283[مقالة] Is the deficit in phonological awareness better explained in terms of task differences or effects of syllable structure ? [نص مطبوع ] / Jiménez, Juane.E, مؤلف ; Garcia, Eduardo, مؤلف . - 2012 . - P267-P283.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P283Paths to phonemic awareness in Japanese: Evidence from a training study / Goetry, Vincent in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Paths to phonemic awareness in Japanese: Evidence from a training study نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Goetry, Vincent, مؤلف ; Urbain, Satsuky, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P285-P309 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P285-P309[مقالة] Paths to phonemic awareness in Japanese: Evidence from a training study [نص مطبوع ] / Goetry, Vincent, مؤلف ; Urbain, Satsuky, مؤلف . - 2012 . - P285-P309.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P285-P309Constrained sentence production in probable Alzheimer disease / Altmann, Lori.J.P in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Constrained sentence production in probable Alzheimer disease نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Altmann, Lori.J.P, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P145-P173 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P145-P173[مقالة] Constrained sentence production in probable Alzheimer disease [نص مطبوع ] / Altmann, Lori.J.P, مؤلف . - 2012 . - P145-P173.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P145-P173The effect of enhanced lexical retrieval on second language writing: A classroom experiment / Snellings, Patrick in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : The effect of enhanced lexical retrieval on second language writing: A classroom experiment نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Snellings, Patrick, مؤلف ; Van Gelderen, Amos, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P175-P200 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P200[مقالة] The effect of enhanced lexical retrieval on second language writing: A classroom experiment [نص مطبوع ] / Snellings, Patrick, مؤلف ; Van Gelderen, Amos, مؤلف . - 2012 . - P175-P200.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P175-P200Do children acquire dense neighborhoods? An investigation of similarity neighborhoods lexical acquisition / Storkel, Holly.L in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Do children acquire dense neighborhoods? An investigation of similarity neighborhoods lexical acquisition نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Storkel, Holly.L, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P201-P221 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P201-P221[مقالة] Do children acquire dense neighborhoods? An investigation of similarity neighborhoods lexical acquisition [نص مطبوع ] / Storkel, Holly.L, مؤلف . - 2012 . - P201-P221.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P201-P221Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development / Deacon, S.Hélène in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Kirby,John.R, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P223-P238 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P223-P238[مقالة] Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development [نص مطبوع ] / Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Kirby,John.R, مؤلف . - 2012 . - P223-P238.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P223-P238Psycholinguistic evidence for split intransitivity in Spanish second language acquisition / Montrul, Silvina in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Psycholinguistic evidence for split intransitivity in Spanish second language acquisition نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Montrul, Silvina, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P239-P267 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P239-P267[مقالة] Psycholinguistic evidence for split intransitivity in Spanish second language acquisition [نص مطبوع ] / Montrul, Silvina, مؤلف . - 2012 . - P239-P267.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P239-P267Awareness, different learning conditions, and second language development / Rosa, Elena.M in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Awareness, different learning conditions, and second language development نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Rosa, Elena.M, مؤلف ; Leow, Ronald.P, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P269-P292 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P269-P292[مقالة] Awareness, different learning conditions, and second language development [نص مطبوع ] / Rosa, Elena.M, مؤلف ; Leow, Ronald.P, مؤلف . - 2012 . - P269-P292.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P269-P292Phonogical sequence learning and short-term store capacity determine second language vocabulary acquisition / Speciale, Gionanna in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Phonogical sequence learning and short-term store capacity determine second language vocabulary acquisition نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Speciale, Gionanna, مؤلف ; Ellis, Nick.C, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P293-P321 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P293-P321[مقالة] Phonogical sequence learning and short-term store capacity determine second language vocabulary acquisition [نص مطبوع ] / Speciale, Gionanna, مؤلف ; Ellis, Nick.C, مؤلف . - 2012 . - P293-P321.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P293-P321Bilingual and monolingual processing of competing lexical items / Marian, Viorica in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Bilingual and monolingual processing of competing lexical items نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Marian, Viorica, مؤلف ; Spivey, Michael, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P173-P193 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P173-P193[مقالة] Bilingual and monolingual processing of competing lexical items [نص مطبوع ] / Marian, Viorica, مؤلف ; Spivey, Michael, مؤلف . - 2012 . - P173-P193.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P173-P193Assessing phonemic awareness in kindergarten: The case for the phoneme recognition task / Van Bon, W.H.J in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Assessing phonemic awareness in kindergarten: The case for the phoneme recognition task نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Van Bon, W.H.J, مؤلف ; Van Leeuwe, J.F.J, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P195-P219 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-P219[مقالة] Assessing phonemic awareness in kindergarten: The case for the phoneme recognition task [نص مطبوع ] / Van Bon, W.H.J, مؤلف ; Van Leeuwe, J.F.J, مؤلف . - 2012 . - P195-P219.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P195-P219Caregivers' contingent comments to 9-month-old infants: Relationships with later language / Rosenthal Rolins, Pamela in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Caregivers' contingent comments to 9-month-old infants: Relationships with later language نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Rosenthal Rolins, Pamela, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P221-P234 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P221-P234[مقالة] Caregivers' contingent comments to 9-month-old infants: Relationships with later language [نص مطبوع ] / Rosenthal Rolins, Pamela, مؤلف . - 2012 . - P221-P234.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P221-P234Nonword reading across orthographies: How flexible is the choice of reading units ? / Goswami, Usha in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Nonword reading across orthographies: How flexible is the choice of reading units ? نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Goswami, Usha, مؤلف ; Ziegler, Johannes, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P235-P247 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P235-P247[مقالة] Nonword reading across orthographies: How flexible is the choice of reading units ? [نص مطبوع ] / Goswami, Usha, مؤلف ; Ziegler, Johannes, مؤلف . - 2012 . - P235-P247.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P235-P247A silent Finn, a silent Finno-Ugric, or a silent Nordic ? A comparative study of Estonian, Finnish, ans Swedish mother-adolescent interactions / Tulviste, Tiia in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : A silent Finn, a silent Finno-Ugric, or a silent Nordic ? A comparative study of Estonian, Finnish, ans Swedish mother-adolescent interactions نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Tulviste, Tiia, مؤلف ; Mizer, Luule, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P249-P265 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P249-P265[مقالة] A silent Finn, a silent Finno-Ugric, or a silent Nordic ? A comparative study of Estonian, Finnish, ans Swedish mother-adolescent interactions [نص مطبوع ] / Tulviste, Tiia, مؤلف ; Mizer, Luule, مؤلف . - 2012 . - P249-P265.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P249-P265Understanding child bilingual acquisition using parent and teacher reports / Gutiérrez-Clellen, Vera.F in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Understanding child bilingual acquisition using parent and teacher reports نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Gutiérrez-Clellen, Vera.F, مؤلف ; Kreiter, Jacqueline, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P267-P288 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P288[مقالة] Understanding child bilingual acquisition using parent and teacher reports [نص مطبوع ] / Gutiérrez-Clellen, Vera.F, مؤلف ; Kreiter, Jacqueline, مؤلف . - 2012 . - P267-P288.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P267-P288English word recognition and word integration skills of native Arabic- and Japanese-speaking learners of English as a second language / Fender, Michael in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : English word recognition and word integration skills of native Arabic- and Japanese-speaking learners of English as a second language نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Fender, Michael, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P289-P315 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P289-P315[مقالة] English word recognition and word integration skills of native Arabic- and Japanese-speaking learners of English as a second language [نص مطبوع ] / Fender, Michael, مؤلف . - 2012 . - P289-P315.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P289-P315