تفصيل المؤلف
مؤلف Kilpatrick Demaray,Michelle |
الوثائق الموجودة المؤلفة من طرف المؤلف (1)
Affiner la recherche
Indirect Effects in the Peer Victimization-Academic Achievement elation:The Role of Academic Self-Concept and Gender / Jenkins,Lyndsay.N in Psychology in the schools, 3 (Mensuelle)
[مقالة]
عنوان : Indirect Effects in the Peer Victimization-Academic Achievement elation:The Role of Academic Self-Concept and Gender نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Jenkins,Lyndsay.N, مؤلف ; Kilpatrick Demaray,Michelle, مؤلف تاريخ النشر : 2015 مقالة في الصفحة: P235-P247 اللغة : Anglais moyen (ca.1100-1500) (enm)
in Psychology in the schools > 3 (Mensuelle) . - P235-P247[مقالة] Indirect Effects in the Peer Victimization-Academic Achievement elation:The Role of Academic Self-Concept and Gender [نص مطبوع ] / Jenkins,Lyndsay.N, مؤلف ; Kilpatrick Demaray,Michelle, مؤلف . - 2015 . - P235-P247.
اللغة : Anglais moyen (ca.1100-1500) (enm)
in Psychology in the schools > 3 (Mensuelle) . - P235-P247