تفصيل المؤلف
مؤلف Deacon, S.Hélène |
الوثائق الموجودة المؤلفة من طرف المؤلف (2)
Affiner la recherche
Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development / Deacon, S.Hélène in Applied psycholinguistics, 2 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Kirby,John.R, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P223-P238 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P223-P238[مقالة] Morphological awareness: Just "more phonological?" The roles of morphological and phonological awareness in reading development [نص مطبوع ] / Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Kirby,John.R, مؤلف . - 2012 . - P223-P238.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 2 (Trimestrielle) . - P223-P238Seeing the harm in harmed and harmful: Morphological processing by children in Grades 4, 6 and 8 / Deacon, S.Hélène in Applied psycholinguistics, 4 (Trimestrielle)
[مقالة]
عنوان : Seeing the harm in harmed and harmful: Morphological processing by children in Grades 4, 6 and 8 نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Cambell, Emily, مؤلف تاريخ النشر : 2012 مقالة في الصفحة: P759-P775 اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 4 (Trimestrielle) . - P759-P775[مقالة] Seeing the harm in harmed and harmful: Morphological processing by children in Grades 4, 6 and 8 [نص مطبوع ] / Deacon, S.Hélène, مؤلف ; Cambell, Emily, مؤلف . - 2012 . - P759-P775.
اللغة : إنكليزي (eng)
in Applied psycholinguistics > 4 (Trimestrielle) . - P759-P775