Détail de l'indexation
371 : School activities, special education |
مؤلفات المكتبة في التكشيف 371 (21)
Affiner la recherche
An Imaginative approach to teaching / Kieran EGAN
عنوان : An Imaginative approach to teaching نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : Kieran EGAN, مؤلف ناشر : San-Francisco : Jossey-Bass تاريخ النشر : 2005 عدد الصفحات : 251 p Ill. : couv.Ill. الأبعاد : 23 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-470-92848-6 ثمن : 3267 DA اللغة : إنكليزي (eng) ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Creative thinking,Study,teaching,Imagination in children تكشيف : 371 School activities, special education An Imaginative approach to teaching [نص مطبوع ] / Kieran EGAN, مؤلف . - San-Francisco : Jossey-Bass, 2005 . - 251 p : couv.Ill. ; 23 cm.
ISBN : 978-0-470-92848-6 : 3267 DA
اللغة : إنكليزي (eng)
ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Creative thinking,Study,teaching,Imagination in children تكشيف : 371 School activities, special education نسخ(2)
Call number Media type Location وضع 371/8/74 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/74 Livre salle de lecture مستتنى من الاعارة British advisory institutions on colonial education 1923-1952 / BORSALI Fewzi
عنوان : British advisory institutions on colonial education 1923-1952 نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : BORSALI Fewzi, مؤلف ناشر : Alger : O.P.U تاريخ النشر : 1986 عدد الصفحات : 72 p الأبعاد : 27 cm ثمن : 6,00 DA اللغة : فرنسي (fre) ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : EDUCATION: 1923-1952 Institution Grande-Bretagne تكشيف : 371 School activities, special education British advisory institutions on colonial education 1923-1952 [نص مطبوع ] / BORSALI Fewzi, مؤلف . - Alger : O.P.U, 1986 . - 72 p ; 27 cm.
6,00 DA
اللغة : فرنسي (fre)
ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : EDUCATION: 1923-1952 Institution Grande-Bretagne تكشيف : 371 School activities, special education نسخ(2)
Call number Media type Location وضع 371/4/3 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/4/3 Livre salle de lecture مستتنى من الاعارة Classroom decision making / BREEN M.
عنوان : Classroom decision making : negociation and process syllabuses... نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : BREEN M., مؤلف ; LITTLEJOHN A., مؤلف ناشر : Cambridge : C.U.P تاريخ النشر : 2000 عدد الصفحات : 310.P Ill. : couv.Ill الأبعاد : 23.cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-521-66614-5 ثمن : 2222.00.DA اللغة : إنكليزي (eng) ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Negotiation,Classroom management,Group decision making تكشيف : 371 School activities, special education نقطة للمضمون : Book containing tables Classroom decision making : negociation and process syllabuses... [نص مطبوع ] / BREEN M., مؤلف ; LITTLEJOHN A., مؤلف . - Cambridge : C.U.P, 2000 . - 310.P : couv.Ill ; 23.cm.
ISBN : 978-0-521-66614-5 : 2222.00.DA
اللغة : إنكليزي (eng)
ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Negotiation,Classroom management,Group decision making تكشيف : 371 School activities, special education نقطة للمضمون : Book containing tables نسخ(8)
Call number Media type Location وضع 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/8/39 Livre salle de lecture مستتنى من الاعارة Colonial scholarship policies and british policy towards colonial students 1939-1950 / BORSALI F.
عنوان : Colonial scholarship policies and british policy towards colonial students 1939-1950 : the west african case نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : BORSALI F. ناشر : Alger : O.P.U تاريخ النشر : 1984 عدد الصفحات : 49 p الأبعاد : 27 cm ثمن : 35 DA ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : SCHOLARSHIP Britain Africa 1939-1950 تكشيف : 371 School activities, special education Colonial scholarship policies and british policy towards colonial students 1939-1950 : the west african case [نص مطبوع ] / BORSALI F. . - Alger : O.P.U, 1984 . - 49 p ; 27 cm.
35 DA
ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : SCHOLARSHIP Britain Africa 1939-1950 تكشيف : 371 School activities, special education نسخ(2)
Call number Media type Location وضع 371/4/5 Livre Bibliothèque centrale جاهز 371/4/5 Livre salle de lecture مستتنى من الاعارة Deviance in classrooms / HARGERAVES David H.
عنوان : Deviance in classrooms نوع الوثيقة : نص مطبوع مؤلفين : HARGERAVES David H. ; HESTER Stephen K. ; MELLOR Frank J. ناشر : London : Routledge and Kegan Paul تاريخ النشر : 1975 عدد الصفحات : 282 p الأبعاد : 22 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-7100-8275-6 ثمن : 5,81 اللغة : إنكليزي (eng) ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Problem children,Education تكشيف : 371 School activities, special education Deviance in classrooms [نص مطبوع ] / HARGERAVES David H. ; HESTER Stephen K. ; MELLOR Frank J. . - London : Routledge and Kegan Paul, 1975 . - 282 p ; 22 cm.
ISBN : 978-0-7100-8275-6 : 5,81
اللغة : إنكليزي (eng)
ترتيب : [Livres, Books] 300 - Sciences sociales الكلمة المفتاح : Problem children,Education تكشيف : 371 School activities, special education نسخ(1)
Call number Media type Location وضع 371/8/19 Livre salle de lecture مستتنى من الاعارة Effective teaching strategies that accommodate diverse learners / COYNE Michael D.
PermalinkEnvironmental studies / WATTS D. G.
PermalinkEvaluating second language education / ALDERSON J.
PermalinkEvaluation of annual english classroom tests in grad 5 of the primary schools / FERNANDES H. J. X.
PermalinkHow to pass examinations / ERASMUS John
PermalinkInstructional Strategies for Middle and High School / Bruce E Larson
PermalinkLearning critical Thinkings Skills Beyond the 21 st Century for Multidisciplinary Courses / Babaci-Wilhite, Zehlia
PermalinkLooking in classrooms / GOOD Thomas-L.
PermalinkStudy skills in English / Michael J Wallace
PermalinkStudy tasks in english / WATERS Mary
PermalinkStudy tasks in english / WATERS Mary
PermalinkTeach english / DOFF Adrian
PermalinkTeachers as course developers / GRAVES K.
PermalinkThe Essentiel guide to teaching / Susan DAVIES
PermalinkThe Role of the teacher / Eric HOYLE
Permalink